HECHT

SAMEN GEZONDER
GGD, GHOR, RAV en Zorg-en Veiligheidshuis in de regio Hollands Midden vormen met elkaar Hecht.  De nieuwe naam, het nieuwe logo en de sterke merkidentiteit zorgen voor verbinding en herkenning. Hecht en haar labels communiceren in een krachtige ontwerpstijl met frisse eigen accenten. 

Alles wat Hecht doet, draagt bij aan het verbeteren van de kwaliteit van het leven in de regio. Meer positief ervaren gezondheid, meer veiligheid en meer kansen voor iedereen. Dat zie je terug in het nieuwe logo en de uitingen. Hecht staat voor Samen gezonder. Wij zorgen ervoor dat iedereen dat weet en gaat herkennen.

De nieuwe beeldtaal zorgt voor een visuele verbinding tussen alle merken onder Hecht. De heldere lijn-illustraties geven herkenning, maar vooral uitleg over hun diensten. Gezichtsbepalend in communicatie-uitingen maar fungeert ook als corporate branding in het interieur. 

Expertise
Merkadvies & strategie
Logo en huisstijl
Merkidentiteit
Storytelling
Corporate identity
Interieur design
Communicatie print
Communicatie online
Arbeidsmarkt communicatie

KLANT AAN HET WOORD

"Cats&Dogs helpt als partner mee te bouwen aan ons merk. Zij kennen ons DNA en kunnen daardoor helder advies geven."
Jasja Sikking-Baken
Communicatieadviseur